Genom min tid har jag haft en hemsida och även en blogg som jag bestämde mig för att lägga ned då jag kände att jag behövde en omstart från det förflutna.



Livet har gett mig en del underbara stunder men jag har även fått bita i det sura äpplet ett flertal gånger. Men livet är sådant, det är ingen dans på rosor och det kanske är därför det är så underbart. Jag brukar även säga" ångra ingenting, lär dig av dina misstag". Misstag är erfarenhet för mig.



På fritiden håller jag gärna i min fina Canon eos 500D eller så befinner jag mig på hästryggen. Hästar är de djuren som får mig att orka då allting har kört ihop sig. Det finns saker som är svåra att vara utan, för min del är det hästarna.



Jag lever för mina drömmar, jag är redo att gå långt för att förverkla de.

Undrar ni något mer är ni välkomna att höra av er på :



Mahasss@live.com



måndag 4 oktober 2010

01:57

Klockan slår 2 om 3 min och jag befinner mig långt ifrån sömnen. Idag har jag sprungit ner på stan och köpt två nya ursnygga skor med klack 10 + 11cm najjs. 
Det vart även lite plugg men ytterst lite eftersom att min hjärna i princip är avstängd. Hann dessutom sitta på hästryggen efter två veckors uppehåll. Hästar är lycka, that's it. 
Så för er som läser detta var försiktiga eftersom att jag känner mig som ett nervvrak. Har rensat/packat ihop en del idag. Imorgon är det att packa ned resten för att ge sig av på tisdag. "Alla vill ha utveckling men ingen vill ha förändring"

Se så duktig jag är, skrev detta inlägg på ca 4 minuter.

Livet har redan vart jobbigt, jag tror inte att detta blir värre än vad jag gått igenom.

Over and out.
Eder Maha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar