Genom min tid har jag haft en hemsida och även en blogg som jag bestämde mig för att lägga ned då jag kände att jag behövde en omstart från det förflutna.



Livet har gett mig en del underbara stunder men jag har även fått bita i det sura äpplet ett flertal gånger. Men livet är sådant, det är ingen dans på rosor och det kanske är därför det är så underbart. Jag brukar även säga" ångra ingenting, lär dig av dina misstag". Misstag är erfarenhet för mig.



På fritiden håller jag gärna i min fina Canon eos 500D eller så befinner jag mig på hästryggen. Hästar är de djuren som får mig att orka då allting har kört ihop sig. Det finns saker som är svåra att vara utan, för min del är det hästarna.



Jag lever för mina drömmar, jag är redo att gå långt för att förverkla de.

Undrar ni något mer är ni välkomna att höra av er på :



Mahasss@live.com



onsdag 20 oktober 2010

Gör det viktiga inte det brådskande.


Don't want to think about it

Don't want to talk about it
I'm just so sick about it
Can't believe it's ending this way

Plugg plugg plugg vad kan jag mer säga er? Fast ska inte ljuga om att när jag försökte mig på att plugga idag så somnade jag... Har även haft en förvriden diskussion om  allt mellan himmel och jord. Ja, vad händer egentligen när man dör? Tar allting bara stopp? I mitt fall känns det som om det är en självklarhet att det inte ska ta slut. Det känns väldigt äckligt på något sätt att aldrig komma tillbaka till jorden... Blir alltid så himla låst i tankarna då jag tänker på detta.

Har förövrigt gått i plugget idag och hade 1 lektion resten var frivilligt men duktig som man är fick man arslet ur sängen imorse och fixade ihop arbetet som skall vara klart vecka 46. (har lov v.43,44 najjjs)
Imorgon väntar ett franskaprov och det känns inte så himla tryggt om jag skall vara ärlig mot er men ska väl "sitta uppe hela natten och plugga". Har ägnat en del av dagen åt att baka till knytkalaset på fredag, ska bli spännande!

Ja, vad händer mer? Jo, ska hoppträna på fredag och rida ännu mer under helgen sen är tanken att ägna många dagar i gymmet under lovet för jag kan lova er att jag har börjat gå upp i vikt nu efter att ha bott hos en fostermorsa som knappast lagat käk till raka motsatsen...


Du får mig att le på ett sätt som ingen kunnat under en väldigt lång tid.♥♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar