Genom min tid har jag haft en hemsida och även en blogg som jag bestämde mig för att lägga ned då jag kände att jag behövde en omstart från det förflutna.



Livet har gett mig en del underbara stunder men jag har även fått bita i det sura äpplet ett flertal gånger. Men livet är sådant, det är ingen dans på rosor och det kanske är därför det är så underbart. Jag brukar även säga" ångra ingenting, lär dig av dina misstag". Misstag är erfarenhet för mig.



På fritiden håller jag gärna i min fina Canon eos 500D eller så befinner jag mig på hästryggen. Hästar är de djuren som får mig att orka då allting har kört ihop sig. Det finns saker som är svåra att vara utan, för min del är det hästarna.



Jag lever för mina drömmar, jag är redo att gå långt för att förverkla de.

Undrar ni något mer är ni välkomna att höra av er på :



Mahasss@live.com



tisdag 2 november 2010

Ingen kan förvekla sina drömmar sovandes.

Tjoho!
Livet har rullat på och det är rätt najjs med lov trots allt. Var ledig förra veckan med och det vart inte många vilodagar. Min första riktiga vilodag började igår och den började halv två på em.

Idag däremot väcktes jag av en vibbande lur runt halv tio. Min fina vän kom över och stannade här ett bra tag. Efter det har jag mest suttit och planerat resten av veckan och insåg att jag har 2 vilodagar kvar, resten är uppbokat! Imorgon ska jag iofs ner på stan och luncha med två vänner sedan är det att springa hemåt och laga middag.

Satt idag och funderade på vilka skor som är bra att köpa innan snön kommer. Jag går 80% av tiden i högklackat och då är det mer än 10cm så det blir svårt att hitta snygga vinterskor som man inte halkar i. Men jag får fundera vidare...


Till dess får ni sköta om er och vila upp er för snart faller vi åter igen i det verkliga livet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar